Hmm, jeśli miałabym wyposażyć biuro to pewnie przejrzałabym sklepy internetowe (na przykład podczas wyposażania kuchni zakupy zrobiłam w sklepie
https://www.adacor.pl/), no i możesz tez udac się do Ikea, posiadaja spory wybor, wiec mysle, ze cos ciekawego znajdziesz, fajnie byłoby gdyby biuro było również przytulne
Każda firma potrzebuje biura do pracy. Warto pamiętać, żeby dobrze je sobie wyposażyć bo wtedy praca jest lepiej zorganizowana. Ja poza meblami i sprzętem zainwestowałem też w plannery biznesowe
https://make-it-easy.pl/planery/planer-biznesowy/ . Dzięki plannerowi o niczym nie zapominam. Wszystkie spotkania czy sprawy zapisuje w plannerze i mam wszystko pod kontrolą.
jedną z ciekawszych rzeczy z której zacząłem korzystać w nowej pracy to menadżer haseł,
https://bitdefender.pl/menedzer-hasel-poradnik/ prosta ale genialna rzecz, nie potrzebujesz chować nigdzie karteczek, czy też zapamiętywać wszystkiego w głowie, polecam